måndag 29 september 2008

frukost i morgondimman

helt vitt var det när jag vaknade imorse! Då är det lite extra mysigt att äta en god frukost och värma strupen och kroppen med en kopp the...Idag blev det fil med fibercornflakes,linfrön,hasselnötter,gojjis,torkade jordgubbar och kanel..plus ett päron i skivor med kanel! måste vara bästa kryddan..vilka är era bästa?



Måste bara göra en allmän förfrågan också: nån som vet hur jag kan få ta på Renee Voltaire kokboken "Alltid Hungrig"? Den är typ slut överallt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bilderna i inlägget var från www.gettyimages.com, men visst är de härliga! Håller med dig, kanel är bästa kryddan. Passar nog till allt. Är väldigt gott med chili i tomatsås..

Maya sa...

Sv:TackarTack! Vad gald jag blir! :)

M. sa...

jag har den kokboken och jag hittade den på en bokrea. jag tror att den bara trycks upp just inför bokreor numera i och med att den har några år på nacken. ha en fortsatt bra dag:)

Hilli sa...

molly:ja det blir nog till att börja leta på typ loppisar och så!tack,detsamma!