fredag 12 september 2008

Vaknade så attans tidigt idag..känns som om jag legat och vridit och vänt på mej hela natten.vad gör ni när ni inte kan sova?går upp,eller ligger envist kvar? Själv gör jag nog oftast det senare..idag gick jag iallafall upp och tog mej en kopp the och kikade runt på allas fina bloggar! Blir så himla inspirerad och vill bara laga och baka och testa massa...så idag har jag änteligen bakat de fantastiskt omsusade bovetefrallorna!har ej hunnit med att smaka än,men de både ser ut och luktar mkt lovande...
Till frukost idag blev det en smoothie på havremjölk,mango och jordgubbar med kanel,vanilj och linfrön. Dessutom två "doktorns bästa"bröd med messmör och gurka. det sedevanliga äpplet hängde också med..

Nu till lunch har jag nu intagit en salig röra med kamutvetekorn,vita bönor,vitkål och makrill i en ajvarsås..mmmm gottis!Är väldigt dålig på att förse bloggen med bilder..är lite av en lathög när det kommer tll tekniska grejjor..lovar att bättra mej.snart.Ha en fortsatt skön fredag!

Inga kommentarer: