onsdag 3 september 2008

sjysst dag!

har haft en väldigt skön dag idag!

Började med en härlig frukost med tidning och radio,vaknade i ochförsej för tidigt menmen..sen en promenad med hunden,lite städning på mitt övermöblerade rum, god lunch,bärplockning till skogs med mor, bjöd sen mor på middag bestående av laxpudding( Linas recept) som blev asgott! Som tack fick jag ett skumbad upptappat så nu sitter jag här i min morgonrock och ska bläddra igenom saltåkvarnboken som jag fick idag...tänk om alla dagar vore som denna!



Mat idag:

Frukost: fil med fibercornflakes,linfrön,äpplemos och kanel,hårda mackor med messmör och ärtskott,kaffe och nektarin!
Lunch: Grönsakswok med rött råris,oliver och hoummus,äpple
Mellis:massa mandlar,MUMS
Middag: Laxpudding,sallad, knäcke...snart blir det nåt smask att avsluta dan med!

Inga kommentarer: