onsdag 24 september 2008

hals över huvud sökande efter huvudbonad i huvudstaden.

sorry att jag är lat att uppdatera...
sitter nu och piggar upp mej med en kaffe efter en heldagstur på stan..phaaa lite trött!letar febrilt efter en lite tunnare mössa( eftersom jag råkade bränna upp min favorit i mikron.fråga inte.)men hittar ingen i samma stil...har tröstat mej med lunch på mitt nya favorithäng:organic green på rhensgatan,rekomenderar starkt ett besök där! jag käkade tallrik med quinoa,marinerade bönor,avocado,fetaost,rostade valnötter och massa råkost,det är också fritt fram att ta nybakat bröd och hoummus! detta för 79 pix...dom har också olika grytor,dagens soppa,frukostpaket,mackor,fika,roliga juicer och smoothies+ att de säljer lite olika kul produkter, me like!
Annars har jag köpt lite oliver i hötorgshallen, bröd från Bakery and Spice, rostat nakenhavre från en gårdsbutik på hälsingegatan(!)..är nöjd med dagen..ikväll blir det förhoppningsvis bio med min long time no seekompis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag hoppas jag har en borttappad tvilling för det vore skitkul att hitta henne i så fall! ;o) Har alltid velat ha en tvilling efter att ha sett alla olsen-filmer som liten! kram :o)

Anonym sa...

låter som en jättegod frukost! Älskar frukostar, finns så mycket gott att välja bland :o) kram!