söndag 19 oktober 2008

helg!

man blir så himla glad av alla undrbara höstfärger..
när det är fint väder är hösten en underbar årstid tycker jag!
helgen för min del har varit väldigt höstmysig och även om jag nu sitter och är lite småå
bakis med ett lätt illamående..är jag nöjd! Var som sagt ute i går kväll med bästa gänget
och svängde mina lurviga i för dagen nyshoppade kläder och nytonat hår..härliga tider!

Imorse(när jag sannerligen mådde som jag förtjänade)masade jag mig upp och följde med
min kära mor på antikmässa..fyndade en Cathrine Schuck kokbok för sexti spänn.då blev
jag glad!

Hemma blev det en ihopkrafsad lunch på vita bönor i ajvarsås,kamutvete med blomkål
broccoli,edamame.lite skivad marinerad avocado.toppat med pumpafrön. ganska bra
krafsat måste jag säga. Efter en superskön promme med fin vän sitter jag nu är och trivs
och letar lite inspiration till kvällens pizzabak som ska gå av stapeln här hemma. min
försenade namnsdagspresent till mammsen...någe tips månne?

Inga kommentarer: