fredag 24 oktober 2008

fyndat på en fredag


mysigt med fredag måste jag säga även om jag just nu är ledig i veckorna och inte gör så mycket mer än på helgerna..men ändå. vaknade i morse typ kl.åttatrodde att det fortfarande var natta,så otroligt mörkt ute!då får man göra det bästa av det hela och fixa mysfrukost och tända ljus...!
Jag smakade mitt nybakade bröd(gjorde i går kväll)och det var asgott ju..mmmmed mosad avocado,kryddor och gurka.En kopp fil med mango,kanel,kardemummaoch vanilj slank minsann också ner.och en apelsin.och the.

Sen blev det stadstur.skulle egentligen på systemet men råkade gå in på bokhandelndär dom sålde böcker för 69 kr/kg.LYCKA! Jag köpte en bok om NÖTTER, vegankokbokenVegoParadisio och tre reseböcker om NY,Rom och Paris..mkt nöjd.

Sen blev det som sagt systemet.måste ju bulla upp inför helgens bravader..blev
favoriten aurora...Imorrn blire fest och Håkan Hellströmkonsert,blir kalas!

Vad har ni för helgplaner?

1 kommentar:

Anonym sa...

vad kul med håkan hellström konsterten! tack så mycket, ska bli spännande att resa :-)