lördag 15 november 2008

åter i storstan

nu bloggar jag från stockholm igen!
har just varit på en asbra dansföreställning på munchenbryggeriet..är helt tagen!
blev galet imponerad av min kompis som var med,hon var verkligen grym.

hade tänkt att gå ut på lite dåligheter ikväll men känner mej aningens krasslig så det
får nog bli hemmakväll istället,lite trist meen bra för kropp och huvud(speciellt imorrn)

har kännt mig väldigt oinspirerad vad gäller mat idag, nu till middag blev det helt enkelt fil
med massa god musli och nötter,ibland är jag bara sugen på sånt! hoppas jag blir pepp till
imorrn och kan bjuda på lite mer spännande smaker..ha nu en grym lördagkväll!

2 kommentarer:

Petra sa...

Jag äter kylskåpskall fil med müsli och nötter nästan varje dag - till frukost OCH middag. Älskar det och har svårt att bryta vanan...

Anonym sa...

Svar; Åh, tack så jättemycket cutiepie! ;* Koppen är dock köpt i Portugal tyvärr.
Allt fint med dig? <3