fredag 7 november 2008

fredag

gomorrn!

idag blir det hemgång,men kommer nog tillbaka redan nästa vecka..var så mysigt att
vara här igen så jag lär väl passa på!Ska på min bästa väns tjugoårsfest och har inköpt
världens bästa present,så jag känner att jag måste hem på blixtvisit..presenten i fråga är
ett mkt förnämligt häfte med 46 olika presentkort på olika grejer man kan företa sig
runtom i landet.till ett förnämligt pris på 295 kr! det låter nästan lite för bra..hoppas det
inte finns några hakar...hmm jaja det visar sig.



Igår kväll var det dags för årets första glöggdrickning!det blev dock inte blossa 08( den
sparas minsann till lite senare)utan blossas vanliga vinglögg,väldigt god den med får jag
säga! Till detta tillkom också underbart sällskap ( V & H),så kvällen var en höjdare på
många sätt! Lite glöggfryntlig stupade jag i säng och sov sött ända till jag vaknade.
Imorse klev jag dock upp i redig tid och gjorde god frukost: hackat päron med keso,
musli och kanel,en kopp the och torkade fikon.MUMS!Tänkte snart ge mej ut på en liten
prommis..kanske..om jag oorkar...

Inga kommentarer: