torsdag 11 november 2010

effi

alltså idag har jag haft nån jädra eld i baken,har haft så himla mycket energi!
tagit härlig prommis i fina vintervädret,bakat,suttit på waynes och pluggat,
lite fint kompishäng,lagat och bjudit päronen på asgod mat( chili con qorn med typ
allt gott i,ris/quinoa,sallad och gudagod fetaost!)och nu har jag städat,slängt massa skit
och plockat iordning till loppis som jag o farsan ska ha på lördag..puh nu äre dags att sjunka
ner i fåtöljen för lite chillande..go kväll på er!

3 kommentarer:

L i n n e a s b l o g g sa...

london ÄR fantastiskt, om du får chansen - ÅK dit! alla mina finaste minnen är därifrån.

Malin sa...

Julmusten har jag också tjuvstartat med. Och juleskum. Har även en flaska glögg gömd i skafferiet, men säg det inte till nån ;)

M. sa...

hej hilli!
hoppas att allt är bra med dig!? här är det finfint :)

vad kul med fotokurs :) ingår den i ett program eller är det en fristående kurs? går den i falun, på deras högskola? :)

du får ha en underbar dag! kramkram