söndag 16 augusti 2009

sliten

ojdå.igår var det lördag och idag mår man som man tydligen som man förtjänar..men kul var det,och mkt nöjd över att jag lyckades smita in gratis på krogen..hehe tror jag nämnde det för typ alla jag mötte!
åt trots min slitenhet en gottig frulle: ekofil med perfekt mogen mango,svenska jordgubbar och bovetecrunch.ica selection(köp för tusan)knäcke med green choise crunchy jordnötssmör och gurka..mums i maggen efter galen natt ute! idag blir det återhämtning och hälsosamt leverne i allmänhet,har just varit ute på lite kantarelljakt med mammsen som kan vittra svamp på ca en km...försöker öva upp mina färdigheter jag med!vad gör ni idag?

6 kommentarer:

M. sa...

hej på dig!
hoppas att dagen har varit bra so far?!:) här regnar det för fullt :/
ja, visst är det kul med raw food:) jag håller på och joxar lite med det jag också (kanske du har märkt).

du får ha en bra kommande vecka :) börjar du skola nu till veckan eller? :) kram till dig

M. sa...

visst har jag det :)

http://mollyshalsoblogg.blogspot.com/search/label/ayurveda%2Frawfood%2Fyoga

kolla in länken så kanske du hittar något rawfood som du gillar, annars får du hojta till så kan jag ge dig fler tips :)
kram på dig!

M. sa...

hej på dig!
med mig är det bra och helgen har varit bra. allt bra med dig? haft en bra helg? :)
ska du göra något trevligt till veckan?:)

du får ha det så bra! kram

M. sa...

hej!
jodå, jag ska snart till sthlm :) jag lär vara där en del i höst för syrran bor där numera :)
jag har en sony alfa 300 och det verkar jag vara ensam om, men jag gillar den och den känns bra :)
hoppas att du hittar en kamera du gillar :)

ha en fortsatt bra dag :) kram

Hannah sa...

SV; Jaa, det är otroligt gott! Tack så mycket :D

M. sa...

hej hilli!
allt bra med dig denna dag? hoppas det :) jag testade kikärtorna idag, jag hade de redan hemma då du skrev att de inte var goda, men jag gillade de. kanske du fick en påse med dåliga? :(

har du några planer för kommande veckor eller så? :) jag ska bara vara hemma som det ser ut just nu, men det blir nog ev. en tripp till sthlm :)

ta hand om dig! Kramar